Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
depakine syrop
19-09-2015, 13:52:34
Post: #1
depakine syrop
Witam serdecznie.Mam następujące pytanie:moje 6,5 letnia córka ma zdiagnozowaną padaczkę.Diagnoza ta powstała gdy dziecko miało 1,5 roku,od tamtego czasu podaje jej Depakine w syropie.W zasadzie od pierwszego podania leku napady ustały,czyli przez 5 lat nic się nie dzieje. Wszystkie badanie eeg wychodzą dobrze,jednak prowadzący neurolog zwleka z odstawianiem leku.Więc jakiś rok temu sami zmniejszyliśmy dawkę leku na 150mg/doba przy masie ponad 20 kg.Po zmniejszeniu dawki również badanie eeg było ok. Chciałbym teraz odstawić lek i stąd moje pytanie...czy jeszcze zmniejszać dawkę? czy można już odstawić całkowicie? Wiem jakie jest ryzyko i chciałbym jeszcze dodać,że mała miała rezonas na którym wyszła mielinizacja(w wieku 1,5 lat). Niestety zdaje sobie sprawę jakie skutki uboczne ma ww.lek stąd moja decyzja.
z góry dziekuje za odpowiedz,pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | MyBB | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS