Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nadciśnienie
28-09-2016, 23:15:01
Post: #1
nadciśnienie
Mam uczulenie na salicylany i wiele leków nie tylko na nadciśnienie powoduje u mnie duszności połączone ze wzrostem ciśnienia i tętna (karnidin, polpril, amlopin, lisiprol) . Avedol spowodował u mnie znaczny wzrost cholesterolu, a tertensif dawał bardzo dobre ciśnienie, a po kilku dniach, kilka godzin po zażyciu powodował wzrost ciśnienia i tętna. Captopril podawany doraźnie działa, ale po około 1,5-2h. Nie choruję na cukrzycę, tarczycę, serce też nie wykazuje żadnych nieprawidłowości na ekg, a badanie echa serca wykazało tylko lekką niedomykalność zastawki mitralnej. Być może mam nadwrażliwość na jakąś substancję dodatkową, podejrzewam związki sodu, gdyż soda oczyszczona powoduje u mnie niekorzystne reakcje i podrażnienia np. przy myciu zębów czy okładach. Jakie leki powinnam stosować?
Pozdrawiam.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | MyBB | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS